Kızlar merhaba oğlum 13 aylık yürümüyor tutunup kalkıyor sıralama yapıyor viccodan ayakkabı aldım 19 hiç olmadı ayağının üstü etli diye 20 aldım biraz önden büyük ama bebeğim ayakkabı giyerken 2 ayağını da kıvırıyor parmakları içe doğru kıvırıyor ayakkabısını eliyle çıkarıyor kafama takıyorum parmaklarını neden içe doğru kıvırır 🥹 düzelir mi annem alışmadığı için ayakkabıya diyor ama normal dede parmaklarını içe doğru kıvııryor ayakkabı zor giydiriyorum önerileriniz neler 🥲