orguormeyisevenanne biz de 11 aylık olduk dolayısıyla çok düşündüğüm bir konu. Ben fazla şaşalı yapmamaya karar verdim. Zaten küçücük bebek, o hiçbir şeyin farkında değil, anlamayacak. Ama büyüyüp okul çağına gelince arkadaşlarıyla kutlayacağı zaman daha önemli ve özenli yaparım. Şimdi evde balonlu süsleme yapıp magnet hediye dağıtıcam ikramlar falan… yalnız kutlamamak ne bileyim ukde kalır insanda. İlk yaşı, ilk doğum günü…