Yusufali_ yaşadığınız bütün bu olumsuzlukların sebebi beynindeki sıvı diye düşünüyorum aslında size bu şikayetler doğrultusunda amaliyat teklif etmeleri lazımdı, sıvı beyine baskı yapacağı için; emme,yutma,yürüme,konuşma, eylemlerinde sıkıntı olur. Kusma ateş bunların hepsi hidrosefali için çok riskli şeyler. Bizim doktorumuz bize kusma Ateş gelişiminden daha değişik bir durum olduğu an hemen hastaneye Koşun dedi şant olduğu halde sizin kusma gelişim geriliği emme yutma refleksinde azalma varsa sizi kontrol eden doktor nasıl ameliyat demedi şaşırıyorum şu an umarım araştırma hastanesine başvurmuşsunuzdur. O sıvı fazla ve baskı yapıyorsa amaliyat olmaz ise kalıcı hasar oluşabilir. Benim bebegim doğduktan hemen sonra amaliyat oldu. Çok şükür şuan durumu iyi. Bebeğinize eğer şant takılır ise o sıvı normal hale gelip beyne baskı yapmayacak. Ve hayırlısıyla inşallah herşey yoluna girecek. Beyin kendini toparlayıp. Yapması gereken eylemleri hayırlısıyla yerine getirecek. Emme yutma vs gibi şeyler için 🤲