Biz 9.5 aylığını yeni 3 gündür 5-6 kere kalkıyor bu ne ya ne zormuş uyutuyorum yatağına bırakıyorum sanki dk larca sallayan ben değilimişiö gibi yatağa oturuyor sinirlerim bozuluyor artık yeni bi dişi geliyor ondan mı bilmiyorum ama çok zooorrrrrr ne yapıyım bilmiyorum 😫 hali hazırda şu saate hala sallıyorum