Bebeğim 13 aylık. Birkaç haftadır kefir veriyorum sade Altınkılıç markası ve Eker verdim şimdiye kadar. Buara çok gazlandı. Gece birden uyurken uykudan ağlayarak kalkıyo ama resmen parçalanıcak gibi ağlıyor.
Doktor tüm kalan diş yerleri hepsi birden kabarmış dedi.
Ama kucağıma alıp sallayınca çoğu zaman gaz çıkarıyo.
Emin olamıyorum gazdan mı öyle uykudan uyanıp ağlıyor dişten mi 😐 bazı geceler sallayıp yatağa koyar koymaz yine ağlıyor bikaç haftadır perişanız.
Şuan 6 dişi var. Üst ön 4 tane ve alt ön 2 diş.
Napıcam bilemedim.