Haticezkg Merhabalar 1 yasinda bebegim var bu günlerde çok fena öksürüyor özellikle geceleri boğuluyor burnu acayip akıyor hirilti tıkanıklık doktorlarda artık klasik ilaç verip gönderiyor nasıl geçecek bu burun akıntısı öksürük
3cocuklu7171 Haticezkg alerjık bünyeye sahıpse maalesef geçmiyor bnımde oglum suan 8 aylık 3 aylıkken agır bronsıt gecırdı nerdyse ayda 1 kez hastanedeyız dha byramın 1. Günü hastalanmıstı antibiyotik başladılar bıraz rahattı dünden berı tekrar öksuruk burun tıkanıklığı basladı sabah olsun dye dua ettım artık☺️Uykuyada gecemıyor