Hiç korkmayın o süreci bizde atlattık 50gunluk iken oldu oğlum bizim de kaşık fıtığı ve su fitigi teşhisi kondu 1hafta sonra ameliyat oldu çok şükür şuan 7ayligiz ameliyattan kacmayiniz testislerinde bağırsakların girip çıktığıni görmüştük Dr anlatmıştır zaten sizlere de yarası belli bile değil