Bebeğim normalde pütürlü sarı ve gürültülü şekilde kaka yapardı. Dün hiç kaka yapmadı. Bugün sadece osurur gibi bir ses geldi altına baktığımda ise bezi dolmuştu. Normalde o kadar dolu bezi iki üç ıkınmada anca çıkartır. Hemen bezini açtım rengi normaldi ama hiç pütürler yoktu cıvıktı. İshal oldu diye endişelendim ama gün içinde sadece 2 kez öyle kaka yaptı üçüncüyü de az önce yaptı. İshal mi değil mi anlamadım bu durum nasıl geçer? Probiyotik kullanıyoruz biogaia. Onun dışında bugün farklı olarak tahin helvası yedim o yapar mı bilmiyorum. Kakalı bez sayısı çok fazla değil çok şükür ama kıvamı öyle olunca endişelendim.