Nrgngr meme vereceğinizi bildiği için ağlıyor zaten bu kadar çığlık kıyamet🥲 oğlum da kucağıma alınca direkt susardı çünkü sonunun o olacağını biliyodu. Eğitimde çocuğun ağlatılması bana da doğru gelmiyor kesinlikle hele ki bazı eğitimciler ağlasın odaya girmeyin bile diyor ama siz ağlasa da yanında oluyorsunuz, ihtiyacın olduğunda ben yanındayım ama ben olmadan da yapabilirsin diye gösteriyorsunuz. Alıştığı şey değişiyor sonuçta, siz de yetişkin olarak alıştığınız şeylerden zor vazgeçersiniz onun için ne kadar zor düşünün 🥹 ağladıkça sabırla pışpışlayın, sırtını sıvazlayın, baktınız olmuyo alın kucağınıza sakinleşene kadar bekleyin. Sakinleşince bırakın. Bunu defalarca tekrarlamanız gerekse bile vazgeçmezseniz öğreniyor. Ama tabi ki her anne kendi çocuğu için kendi karar verir, ağlamasına o kadar dayanamam derseniz ona da kimse bi şey diyemez 🥺Bir de mutlaka karartma perde alın gündüz de odası zifiri karanlık olsun, çok faydası oluyor 🌸