Epidural anestezi ile sezeryan oldum ve iyiki öyle olmuşum diyorum . Olaylara adapte olmam ,farkındalığım Kısa sürede gerçekleşti . Hemde kızımı ilk gören ben oldum en önemli benim için o oldu çünkü bebeğim yoğun bakıma alındı hemen geceye kadar görememiştim . Acı ve ağrım olmadı hemşireler sonrasında kahve ve çikolata çok tüketmemi söyledi (şekersiz sade kahve ve bitter çikolata) çok rahattı ve çok güzel bir doğumdu benim için . Birde şöyle daha önce ameliyat geçirdiğim için genel anesteziyi vücudumdan atmak benim için daha zordu o yüzden epidural tercih etmiştim ilkten.