Prensesssannesiiii inanın geçiyor, bir süre sonra hatırlamıyorsunuz bile. Damlalar, ilaçlar, masajlar bir yere kadar bazı bebekler ne yaparsak yapalım gazlı oluyor. Siz sakinliğinizi koruyun çok az kalmış 3.aydan sonra azalmaya başlayacak sonra bir bakmışsınız gaz sancıları birden kesilmiş. Kendinizi işitmemeye çalışın, olabildiğince kimyon+rezene birlikte demleyip için, anason çayı içebilirsiniz. Bebeğinize de bir iki damla rezene damlatın çok sancılı olduğu zamanlarda. Bebeğinizin çorapları hep giyinik olsun ayaktan soğuk almasın, olabildiğince masaj yapın gaz anını beklemeyin, yüz üstü daha rahat ediyorlar öyle yatırmayı deneyin. 🌸