Selinmom iyi ve doğru bir uygulama bana göre.bençm bebeğim üç aylık ben gündüzleri iki saatte bir gece en son 2de veriyorum memeyi birdaha sabah kaçta uyanır meme isterse.saat sınırlaması koymalısın buna her ne kadar bazı arkadaşlar karşı çıksada olması gereken doğru emzirme stili bu.bebeğin doyması kilo alması ve sağlıklı beslenme düzeni için önemli olan Budur.sen bu düzeni oturt uyku problemi falan kalmaz emin ol.tüm gaz problemlerinizde ortadan kaldırırsın.