Busrgok tam da 4. Ay atağı postu açmaya gelmiştim erken de giriliyor mu bu arala 3 ay 19 günlük 3 gündür emmiyor gece güzel uyurdu artık sürekli sürekli uyanıyor yatakta resmen savaşıyor ayakta sallayarak uyutuyordum şimdi de yastığa koyar kıymaz çığlık atmaya başladı çocuğu sakinleştireceğim bir yöntem kalmadı