justmom_ Kızlar 6 ay ücretsiz izin hakkım da bitti ve bebeğime bakacak kimse olmadığından işimden istifa ettim.şimdi işsizlik maaşı için başvuru yapıcam nerden nasıl yapıcam bilgisi olan var mı
Smbl justmom_ ben e 8 ay ladım devletten başvurdum birde işkura gidip kayıt açmak gerekiyor bana 1 ay sonra mesaj geldı ptt den paramın yattıgına dair işsizlik tazminatı diye geçiyor e devlette
Eliifff16 Merhaba siz ayrıldığınız için işsizlik ödeneği alamıyorsunuz bende yeni ayrıldım alamadım ama siz yine de bir araştırın tabi
Eliifff16 Eğer arada boşluk olmazsa hemen bugün çıktıysanız yarın bir yerde bir kaç günlüğüne sigorta yaptırırsanız ve çıkartırlarsa sizi alabiliyorsunuz
Susuu Benim doğum iznim yeni bitti. İş yeriyle anlastim bni onlar işten cikardilar. Kendin çıkarsan alamıyosn bnde başvurdum
Damlanr justmom_ e devletten işsizlikten ödeneği yönlendirir sizi şansınızı deneyin bende olmaz zaten diye denedim ertesi gün mesaj geldi ptt den şu şu tarihte maaşınızı alabilirsiniz diye
Eliifff16 Damlanr şimdi denedim olur inşallah bir kaç hafta gecikti ama olursa süper olur kaç sene çalışmıştınız çalıştığınız yerde
elifinannesi95 justmom_ ben çalışıyorum eğer işten çıkarsam nereye başvuracağım bide ne kadar alabilirim maaşı