Arkadaşlar nolur yardım edin çaldırıcam bebeğim tam 6 aylık aşılarını pazartesi olacağız ama 2 aydır neler yaşıyorum önce kabız oldu sonra bitmek bilmeyen gaz problemleri şimdi de diş mi bilmiyorum sürekli ağlıyor ne isterse nasıl kutluysa onları yapmaya çalışıyorum gezmek istiyor hemen çıkartıyorum kitap okuyoruz beraber ama asla durmuyor çok ağlıyor gece gündüz doktora götürdüm bir şey yok tüm tahliller yapıldı sizce neden olabilir diş mi büyüme atağımı