Gizliasil sizin uyuz gibi duruyor googledaki uyuz görsellerine bakmayın onlar agresif alıntılar.Gebelikte yaşadım uyuzu 3 doktor gezdim gebelikten kaynaklı olabilir gebelik kolestazı olabilir dediler boşu boşuna 1 ayım kaşınarak geçti geceleri aglayarak uyanıyordum kaşıyordum hamilelik bu mu diyordum.en sonunda yaz tatili için memlekete gittiğimde devlet hast doktoru ışıkla kontrol edip uyuz tanısı koydu.gebe oldugum için o kimyasal ilaçları kullanmak istedim emin olmak adına özelde başka bir dermatoloji uzmanına gittim o detaylı bir muayeneden sonra uyuz oldıguma kanaat getirdi.40 yıllık meslek hayatımda son 2 senedir oldugu kadar uyuz vakasına rastlamadım dedi,nedeninin göçten kaynaklı oldugunu düşünüyor(açıkçası Suriyelilerden)benimde çalıştıgım şehirde Suriyeli yoğunluğu maalesef fazla …Bu arada gebe oldugum için ve piyasadaki ilaçlara artık uyuz böcekleri bağışıklık oluşturdugu için wilkinson kweleda gibi onları kullandırtmadı.Xabion isminde losyon kullandırttı 1 haftada kurtuldum cok sükür,bu arada bu uyuz bende olmuştı eşimde olmamıştı ama ona da tedavi uygulandı,biz yaz tatili dolayısıyla ev degiştirdik ve yeni evde detaylı temizlik yapmıştık ayrıca bol bol yüzdüm deniz suyunun bence mikrop kırıcı etkisi de var cunku uyuz akarları ölse bile deri altında 4-6 hafta boyunca kaşınmaya devam edermiş.Cok zor bir donemdi benim için gecmiş olsun…