aaayazgc Kendi kendine geçer mi bu hastalık ama nette baktigim kadar yayilmadi benim oğlumda sadece elinde bı kaç yerde bı ayaginda bı kaç yerde var bugün küçük oğlumunda elinde ve ayaginda gördüm böyle küçük küçük su toplamış gibi aynı
Haydinn aaayazgc geçmiş olsun canım bizim ağzımız da çıkmıştı ben götürmüştüm sizde imkan varsa götürün ilaçlarla 7-10 gün içinde anca iyileşti . Ve bulaşıcı bi hastalık bu
Aslanhazan Benim oglumda olmuştu yazın kaç gündür var biz ilk ayagıma bişe batıyor dedi de farkettk sert sert ti
aaayazgc Aslanhazan önce ateşlendi iki oğlum birden usuttuler sandım sonra iştahsızlik sonra ateş feln geçti bugünde dokuntuleri fark ettim işte netten bakarken el ayak hastalığı olduğunu anladım yarın da doktora gidicez
Aslanhazan aaayazgc el ayaktaki o kadar zorlamıyor da agız içinde çıktıgında skıntı oluyor bişe yiyemiyordu yaz ayındaydık karpuzu rahat yemişti minik minik
tombikdonerkankasiiskender İlk bir kaç gün ateş sonrasında döküntü şeklinde çıkıyo oğlumda olmuştu ama ilaç vermemişti doktor kendiliğinden düzelecek diye ağız kenarlarındakiler çok uzun süre geçmedi ellerinde çıkmıştı ayakları soyulmuştu geçmiş olsun