Bebeğimi bir aylıktan beri yüzüstü aktivitelerle destekliyoru suan 4 aylık 10 gündür pijamasindan tutup kendini oturma pozisyonuna getirmeye çalışıyor resmen kısa kısa oturtturmali miyim yoksa 6.ayi mi beklemeliyim ? Bu durumu yaşayıp doktor tavsiyesi alan varsa yardımcı olabilir mi