Nrgngr Ama benim sancım yoktu 41.haftamdaydım o ama kadar hep özele gittim muayeneye ve son günler artık gün aşırı çağırıyordu suyumun sınırda olduğunu söyledi doktorum .Bende inanmadım bunlar beni sezaryene alacaklar bahane ediyorlar diye devlete gittim .Hatta oğlumun gelmemesine o kadar alışmıştım ki o günde kontrole gitmişim acilden girdim ben doğuramıyorum bu çıkmıyor çocuk diye .Alttan muayene etti acilde ki ebe parmağını ittirip kanattı direk .Sonra suyumun azlığını söyledim perinatolojiye çıkın baksın dendi çıktım dedi ki hemen doğurtmamız lazım seni in acile ben ebelere bilgi verdim dedi .Bende indim öğle molasıymış dışarı çıktık annem eşim ben kek aldırttım güzelce meyve suyumu da içtim 😂 annemle eşime de diyorum ki hastaneden çıkıp güzel bi kahve içelim de eve gidelim enfes yemek yapacam size diyorum 😂😂😂😂 meğer haberim yok ki öğle molasından sonra beni direk doğumhaneye alıp enfes yemek haline getirdiler 😂😂😂 Nstde sancım baya baya çıkıyor ağrı eşiğim yüksek diye hissetmiyorum .Ikınma hissi de yok o yüzden suni verdiler 😂 tek belim ağırıyordu bende normal diye evde tüm kışlıklarımı o ağrı ile yaptım .Sanki ölücez de bir daha kışlık yapamicam gibi sanki niye o kadar yapmışsam 😂😂😂😂