Bir tanıdığın bir yasinda bebeği var. 5 veya 6 kilo falan. Düzgünce oturamiyor. Otursa da önüne doğru yığılıp kalıyor. Yürüme yok emekleme yok. Anne mama baba diyor. Zayıf baya. Sanki kırılacak gibi. Ne olabilir sizce çok kafaya takıyor normal mi bu yoksa hastalık mı nedir