ayuksel ben sma kullandım sütüm yetersiz olduğu için doktoruma danışarak Tabiki , doktorum her 30ml suya 1 ölçek mama katabilirsin dedi, su kaynamış soğumuş su olacak! Birde dediki benim bebeğim 3 aylıktı , 60 ml anne sütü içiyorsa , 60 ml mama ver. Anne sütünü bırakmasın dedi, sağıyordum sütümü kaç ml olduğunu görmek için, ona göre mama yapıyordum