Gzm-94 Selam kızlar hamileliğimde cildimde çok fazla sivilce çıktı doktorum doğumdan sonra geçer hormonlardan demişti ama 2 ay oldu doğum yapalı hala geçmedi benim gibi böyle problem yaşayan var mı nasıl çözdünüz bu durumu