15 aylık kızımı akşam 9 da yatırdım gün içinde cok huysuzdu yatırdık dan 1 saat sonda uykuda konuşarak kalktı ayağıma aldım elleri ayakları buz gibi iç ateşi vardı ölçtüm 37 dereydi sonra titremeye başladı hemen ardından uykuda peş peşe esnemeye başladı 3 4 kez sonra genleşme yaptı kolları yukarı bacakları aşşagı doğru hemen fitik verdim yarım saat sonra soğukluk gitti vücut sıcaklığı 38 cıkdı 1 saat sonra düştü şimdi tekrar dan elleri ayakları buz gibi ölçüyoeum nasılsın 37 derece havalemi nöbetmi yokya ateşinde nmi böyle oldu hastaneyr gidicem hazırlanıyorum bilenler yazabilir mi