Benim oğlum 3 aylık kakası yeşil maşallah’ı var ama ay şu koca karı lafları beni bitiriyor eğer kakası 1 ay boyunca yeşil devam ederse doktora getir kaynananı da takma boş konuşmuş uyuz oldum valaha kusura bakma da çok bilmişler geri kafalı şeyler herşeye saçma sapan yorum bulurlar