Tontis_annesii Ay kızamık aşısı yaptırmak zorunlu mu ? Oğlum 10 aylık oldu şimdi istesem yaptırabilirmiyim?
Musabnannesi Tontis_annesii biz yaptırmadık bebeğşm 10 aylık olucak pazartesi hemşiremiz böyle bir aşıdan bahsetmedi..
Kadifemsii Tontis_annesii 1 yaşında yapılıyor normalde . Ben iki kızımda da yaptırmadım 1 yaşında yaptırdım
Redeva Biz 9.ayda hasta olduğu in 10.ayın başında yaptırdık. 11.aya kadar vakti varmış. 12.ayda tekrar yapılıyor zaten.