Ben kızıma geçen sene sağlam diye park beşik tarzında bi beşik aldım sağlamdır dedi aldığım mağaza başka bi sorun için bi kaç kez çağırdım bu kez de cibinliğin olduğu yerin ayağı kırıldı ve üstüne düştü mağaza müdürüne söyledim yarın göndermezse birini tüketici haklarına başvursam bir sonuç alabilirmiyim