Önce 3.5 yaşındaki kızım uyuz oldu ardından ben ve eşim şimdide 3 aylık bebeğim eşim Ziver kullandı geçti biz 2 aydır kremler kullanıyoruz hiç fayda etmedi özelde bir cildiyeciye gittim ziveri emzirdigim için önermedi ama devlete gittim kızıma ve kendime Ziver kullanmamı önerdi sütüme geçerse az geçer bebeğe faydası olur dedi aranızda bu hapı kullanan var mı kızımda küçük onada korkuyorum ilacı kullanmaya