Arkadaşlar merhaba size bir sorum olacaktı acaba devlet hastanesinde estetik operasyon olan var mı varsa hangi şartlar oluştuğu takdirde yapılabilir. Benim göğüslerim hamilelik emzirme vesaire derken çok çok sarktı ve göğüs dikleştirme operasyonu olmak istiyorum . Özeldeki fiyatları çok pahalı acaba devlet hastanesi ücretsiz yapar mı veyahut da belli bir ücret karşılığında. Aranızda hiç göğüs dikleştirme operasyonu olan var mı.