Merhaba anneler bebeğim 2 yaşında yeme problemimiz var aslında 2 3 aydır böyle doğru düzgün bişi yemiyor çorba yemek VS hiçbşi istemiyor deyim yerindeyse işine geleni yiyor tavuk köfte gibi eline alıp yiyebileceği şeyler istiyo ben istiyorum çorba içsin şöyle vitamin li falan önerisi olan varsa yemek konusunda hem tarif hemde sorun hakkında