İyi akşamlar Kızlar 17 aylık kız bebeğim var.
Dün kontrole gittik kilosu 9.250 çıktı. Kilosu çok az dedi doktorumuz kan tahrikli idrar tahlili flan verdik. Bir de bu mamayı verdi bebeğim hala emiyor hiç mama içmedi.
Son 2-3 aydırda doğru düzgün yemek yediremiyorum. Bunu da içiremiyorum ne yapacağım bilmiyorum. yemeklerinin içine de katabilirsin dedi ama hemen anlıyor ve çıkarıyor.
Kullanan annişlerimiz varsa nasıl içiriyorsunuz fikir verirseniz çok sevinirim