Yusufsmommy Hanımlar ilişkiden sonra lavaboya gittiğimde beyaz bir şey düştü, lens takılı olmadığı için incelemedim peçetedir herhalde dedim. Ama sonra kontrol ettiğimde spiralin ipini hissedemedim. Düşen şey spiral midir sizce?
Hilal-95 Yusufsmommy kanama olur düşerse heralde ipini nasıl hissediyorsunuz bemde 5 aydır var hiç hissetmedim gıdıklama gibi bsymı oluyor
Mrs-Turkk Yusufsmommy spiral beyaz kagit degıl ki resmen tell 😂 onu lensiniz olmadan da net görürsünüzz
Yusufsmommy Hilal-95 çok doğru bir şey değil fakat parmağımla kontrol ediyorum ve galiba çok uzun kesildiği için farkediyorum.
Hilal-95 Yusufsmommy Hiç kontrol etmedım korkudan ben ama ipini çok düzgün kestım dedı doktor bnde gıdıklıyormu acaba diye düşündüm ama öyle kolay düşmez ya kayabılıyor belkı ama bılmıyorum tabı