YamanAnnesii 13 aylık olacak yakında. 3 ana 1 ara öğün veriyorum.
Bugünün menüsü şöyleydi
Sabah
Yumurta, zeytin , peynir, bal , kaymak (ev yapımı)
Öğle
Pırasa çorbası
Peynirli Cevizli erişte
Ara
Çilek , Malta eriği
Akşam
Püre yatağında misket köfte veregim.
1 yaş günlüğü başlığımız var. Menüleri günlük yazıyorum genelde