Gulse122336 bebeğim doğuduğundan beri fizyolojik serum kullanıyoruz doktor onayı ile ilk zamanlar sadece fizyolojik serum kullanalım 3 aydan itibaren burun aspiratörü ile temizlemeye başlayalım dedi doktorumuz ama bebeğim çok tıkanık olduğu zamanlarda da fizyolojik serum ve burun aspiratörü kullandım çok dikkat ederek