Bebeğim bazen üstüne basıyor felaket yanıyor öksürünce gözle görülür bir şişlik oluyor boğazım kötü bu ara biraz öksürme geliyor sanki kasığım patlayacak gibi oluyo bebekle tekim her zaman hastaneye gidemiyorum bir ara randevu alıcam haftaya falan ama başına gelen var mı neden olabilir?