Kızlar 13 aylık bebeğim var hasta oldu öksürük ateş geniz akıntısı var geceleri uyumuyor napsam bilemedim minamol ve dolven kullanıyorum dönüşümlü doktorumuz 2 yaşından küçük olduğu için öksürük veya soğuk algınlığına birsey veremiyoruz dedi napssm bilemedim 😔😔