Gamze1233 Ben eskiden çok zaydım kızıma doğum yaptım zayıftım bu hamilegim de ben bir sistim yüzüm Gobisim her yerim sis oğlum olucak bu arada bana önericeniz Tesstur elbise var mi fotoğraf çekmek istiyorum hamilelik ama hiç bir elbise bana olmuyor 😖😖😖