Kızlar evlenirken karyola aldım ama hiç memnun değilim ortadaki ayaklar kaçıncıya kırılıyor aldığımız yer 1 kere tamir etti garanti kapsamındayken ama artık ücret talep ediyor kaydırmayın altında halı yok dye falan diyor bende en ucuz maliyetle baza alıp içine oturtayım diyorum ama görüntü nasıl olur endişeliyim karyolayı bazaya çeviren yada içine baza oturtan oldumu acaba yardım