Sia çiş diyebiliyor gece kuru kalkmıyor ama kaba motor becerisi ayının çok ilerisinde oyüzden isterse yapabilceğini düşünüyorum bezden rahatsız oluyo ve şuan bez tüm vucudunu yaktı resmen soyuluyor.. oyuzden başlamam lazım ne kadar sürer bilmiyorum ama beklicem artık öğrenene kadar mecburen.. alıştırma külodu iyi mi kötü mü sizce