Arkadaslar hayırlı aksamlar sezaryen dogum yapalı 6 ay oldu ve bu ay regl oldum. ilk gunler normal regl gıbıydı ama bıtmedı bugun 10. Gun cok az cok az kahverengi akıntı oluyorum. İlk regl boyle mı oluyor yoksa sıkıntılı bir durum mu acaba. Randevu aldım beklıyorum ama aklıma takılıyor basına gelen varsa yazabilir mi?