Symygz Ummuhan5146 huzursuzluğu ağlaması olursa acile gidin, yoksa sağlık ocağına sorup bekleyin bakalım gözlemleyin randevuya kadar
Ummuhan5146 Ya neden kimse bakmıyor illa kaynana postumu açalım kusura bakmayın kaynanam yok o yüzden öyle bi post acamamam
ZeynebimAZR Benim kızımda aynı durumda şuan merak ettim size doktor ne dedi. Bizim de pazartesi randevumuz ama çok endişeliyim
Ummuhan5146 ZeynebimAZR malesef muayn olamadık direk göz doktoruna gitmem gerekmiş ona da randevu yok
ferlazen Merhabalar benimkide 2 yaş dediğiniz şekilde kırpmaya başladı sizin durum ne oldı cevap verin lütfen
Burcin1221 merhaba, 1-2 gün sonra yapmayı bıraktı, sanırım gözleri yorulmuştu o günlerde , tam anlam veremedim acıkcası