_mmmmellek Erik yeme sütün eşki olur diyor kayınvaldem tuz yeme Bebek kaka yaparken zorlanir diyor doğrumu bu??
Ahhannelik _mmmmellek bence bu tür şeyler eskilerin uydurması Banada acı yiyorsun sütün acı olur vs dediler doğum yaptığımdan bu yana acıda ekşide yiyorum bebeğim 2 ay 8 günlük emmeye devam ediyor demek ki sıkıntı yok 🤗
Gokyuzumm _mmmmellek Ayy yok artık daha neler. Bende soğuk su iciyorum diye laf ediyorlardı. Sütüm soğurmus bebek hasta olurmuş diye 😂😂