Oğlum 2,5 aylık normal doğumla geldi. Kafasının arkası çok uzundu hala öyle. Uzunluğundan ziyade hep sağa yatıyor. Kafasının şekli çok bozuk. Resmen sol tarafta çıkıklık var , arkasında da eğim. Sola yatırıp arkasını destekliyorum ama sürekli dönüyor. Kafası böyle olup düzelen var mı