Gurbettt34 Kızlar kızım 7 aylık antibiyotik kullandı şimdi probiyotik alıcam ama eczane enterogermia kids önerdi üstünde 2-10 yaş yazıyor bir de esflor toz saşe vardı elinde almadım bu aylarda hangisi en uygundur 5 aya kadar biagia kullanmıştım
hunilimomy Gurbettt34 probiyotik bazı şuruplar prosedur olarak 2-10 yaş vb ibareleri yazmak zorundalar kullanabilirsiniz herhangi bir problem olmaz
Esoca38 Gurbettt34 oğlum 17.5 aylık bende enterogermina kids kullanıyorum bir sorun olmuyor. İshal olursa da maflor veriyorum toz şeklinde yogurduna katarak :)
Gurbettt34 Mom2020 Kullanımı öneriyorum dedi bende dalgınlıkla çıktım ne önerirsiniz demedi salı günü kontrol bakalım ne önericek
menek16 Gurbettt34 bugüm doktorumuzdan öneri istedim dupbalance kids önerdi henüz alıp kullanmadım 9 aylıgız
watermelonlove Gurbettt34 bizde geçen hafta antibiyotik kullandık bende bu probiyotik olayını yeni öğrendim kızım 22 aylık olacak nerdeyse hiç bilgi de vermediler daha önce ki kullanımlar da bu Dr çok tuhaf neden anlatmazsın herşeyi bilmeyebilirim. Kendim sordum kullansan iyi olur dedi 20 şaşe bitene kadar kullan dedi yeterli gelir inşallah
Gurbettt34 watermelonlove İlk kızımdan bilgiliyim ama kızım ilk antibiyotik kullandığında büyüktü direk enteregermia kids almıştım şimdi kızım küçük olunca tam emin olamadım biagia kullandım 5 aya kadar bağışıklığı için ama şimdi o iyi gelir mi bilemedim