Kızlar sünnet olalı 18 gün oldu oğlum. 16 aylık. Bugün yıkarken farkettim bı taraftan böyle pipisinin ip sarkıyordu uzun bayağı. Normal mi acaba. Çok korktum nete bakınca 15 günde başlar erimeye felan yazıyorda öyle mi oluyor eridiği için mi öyle kopmuş uzamış .yardımcı olursanız çok sevinirim içim hiç rahat değil . 😥