Merhaba sevgili anneler,
Benim 5 buçuk aylık kızım var ve 4 gündür pişik oluştu günden güne daha berbat oldu pişik kremi sürüyorum altını açık bırakıyorum bazen pudra kullanıyorum ama faydasını göremedim şuan çok daha kötü oldu lütfen böyle bir tecrübesi olan varsa nasıl başa çıkmam için beni aydınlatabilir mi