Durunisam2901 Bebeği kısa bağırsak sendromu olan var mı benim bebeğim 3 aylık kilosu 2500 doğduğu kiloya bile gelemedi henüz hiç bir şekil de kilo alamiyor doğduğundan beri hastanedeyiz 5. Ameliyatını olacak bağırsağından delik oluşmuş 😔😔
Diidemaaydin Durunisam2901 merhaba yeğenimde bağırsakları ve midesi dışarıda doğdu. 5. Ameliyatından sonra sürekli yapışan bağırsakları kesildiği için koşa bağırsak sendromu tanısı koyuldu.