Beş günlük bebeğim var kızlar emme refleksi vs iyi şükür ama memeyi ilk aldiginda göğsüm sertken çok güzel emiyor sonra yağlı kısmına geçince bırakıyor tutmaya çalışıyor sütüm akıyor hani gelmiyor da değil ağzına değmesiyle bile akıyor ama o tutamiyor ikinci bebeğim ama ilkinde böyle olmamıştı. Napsam acaba bilmiyorum sinirlenip agliyo sonra tutamayinca