Kızlar merhaba, 3 aylık bebeğime meme tutturamıyorum. Aslında çok iştahlıydı memeyi de güzel tutuyordu ama grip olduk eşimle o ara hastalıktan mı bilmiyorum sütüm baya baya azaldı bide üstüne regl döndüm başladı mama verdim bir kaç gün boyunca. Tabi arada yine memeyi teklif ettim. Ama alıştı sanırım biberonla mama verince susuyor memeye tutunca çok ağlıyor emmiyor. Nasıl memeyi tutmasını sağlayabilirim biberonu tamamen bırakmam mı gerekir , başına gelen varsa paylaşırsa çok sevinirim