Rumuz_13 En güzeli bu zaten beraber vakit geçirmek onu sıkmadan engellemeden.. Biz anneler biraz koruyucu yapıda olduğumuz için aman düşmesin aman canı yanmasın sürekli hayır demek çocukta inatlaşma ileriki yaşlarda sinir krizleri yaşatıyor. Zararlı şeyleri ortadan kaldırıp takip ettikten sonra yaşayarak öğrenmesine fırsat vermemiz gerekiyor 😊 Ben oğlumla havanın çok serin olmadığı günler muhakkak dışarı çıkıyorum her şeyi gösteriyorum anlatıyorum dışarıda çimlerde yalın ayak yürütüyorum.. Ev içinde kendisinin bir şeyleri dağıtmasına fırsat veriyorum yemek yaparken sebzelerğ meyveleri gösterip ellemesini sağlıyorum anlatıyorum aynı zamanda.. Tabi ki oyuncakları ile kendi istediği süreçte beraber oynuyoruz.. Aynı şekilde kitap okuyorum yine o istediği sürece.. Mesela boş şişilere bakliyat koydum bunların ses çıkarmasını sağlıyorum onun eline veriyorum şarkı açıp bu şişilerle dans ediyorum onuda bu dansa katıyorum aslında en önemlisi bol iletişim.. Ne kadar çok konuşur sohbet edersek gelişim olarak şu aylar için o kadar faydalı olacaktır 😊 Ve bu süreçte kendimide asla yıpratmıyorum insanız sorumluluklarımız var aman bugün kitap okuyamadım aman bugün gelişimsel bir şey olmadı ne yapacağım gibi.. Çünkü bu anneyi strese sokar ve çocukta annedeki stresi hisseder.. Anne ne kadar mutlu çocuk o kadar mutlu.. 🥰