4 gündür kızım doğru düzgün uyumuyor. Gece 1 den 3 e kadar uyuyor. Sonrasında yarın yamalak 15 dk da bir uyanıyor. Ağlıyor emziriyorum göğsümde uyuya kalıyor sonra yerine koyunca 10 dk sonra uyanıyor. Bugün karnı şişmişti acile götürdük. Götürürken yolda gazını yapmış. Doktor ilaç falan bişe vermedi. Masaj önerdi. Onu yapıyorum şimdi yine uyumuyor. Aynı zamanda mama da veriyorum. Mamayı değiştirin dedi. Değiştirdim bugün başka aldım ondan verdim yine uyumuyor. Ne yapcam bilmiyorum 😔